Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Сторінки спеціалістів

Літній оздоровчий період
1 червня розпочинається літній оздоровчий період у житті дошкільного закладу. Літо – найбільш сприятливий період для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку. Широке використання природних чинників – повітря, сонця, води, збагачення харчування свіжими ягодами і фруктами, скорочення навчального навантаження, підвищення рухової активності справляють на дитину суттєвий оздоровчий вплив.
З метою правильної організації занять у дошкільному закладі під час літнього періоду проведено попередню роботу з вихователями, помічниками вихователів, медичною сестрою у вигляді консультацій:
• Організація освітньої роботи під час оздоровчого періоду
• Методика проведення занять з фізичної культури на свіжому повітрі
• Організація медико - педагогічного контролю за проведенням загартувальних процедур.
Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей.
Завдання роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період
1.Спрямувати діяльність дошкільного навчального закладу на створення умов для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження у роботу елементів сучасних здоров’язбережувальних освітніх технологій.
2. Створити умови для розширення, закріплення, удосконалення набутих протягом навчального року вмінь та навичок через залучення дітей до різних видів дитячої діяльності та шляхом ознайомлення з працею дорослих.
З метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього оздоровлення дітей в дошкільному закладі проводиться робота щодо оздоровлення дітей.
Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму, як у повсякденному житті, так і спеціально організованого
( повітряні, сонячні ванни, водні процедури). Успіх всіх загартовуючих заходів забезпечується дотриманням основних принципів загартування: поступовості, систематичності та врахування індивідуальних особливостей кожної дитини.
Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей.
Ранковий прийом дітей вихователі проводять на вулиці. В цей період проводяться бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми, індивідуальна робота з дітьми, спостереження за об’єктами і явищами довкілля, дидактичні, рухливі (малої і середньої рухливості).
Після сніданку з дітьми проводиться організована освітньо - пізнавальна діяльність у формі фронтальних, підгрупових, занять з різного спрямування: фізичного, пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного. Вихователями організовується праця дітей на ігрових майданчиках, квітнику, городі по догляду за рослинами.
При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти, фізкультурні, музичні, літературні дозвілля.
Загартовуючі процедури здійснюються на майданчиках з використанням виносного та стаціонарного обладнання (тіньові навіси, індивідуальні килимки, надувні басейни).
У літній час значна увага приділяється проведенню на свіжому повітрі ігор з піском, водою, повітрям.
У літній період значна увага приділяється проведенню освітньої роботи з безпеки життєдіяльності дітей, правил дорожнього руху, поведінки на вулиці, у транспорті, безпечної поведінки під час відпочинку на сонці, воді, у лісі.
Літня пора сприяє активнішому контакту з природою через спостереження, дослідницько – пошукову роботу, проведенню народних ігор.
Повноцінний фізичний розвиток дітей є невід’ємною частиною освітньої роботи в дошкільному закладі, зокрема під час літнього-оздоровчого періоду
Одне з найважливіших завдань у роботі з охорони і зміцненні здоров’я дітей – це задовольнити природну потребу дітей у русі. Щоденні заняття з фізкультури є однією з основних форм фізичного виховання дошкільників. Використання ігрових прийомів навчання на цих заняттях сприяє формуванню у дітей стійкого інтересу до рухової активності. Саме ігровий характер рухів викликає позитивні емоції, які є найдієвішим мотивом для стимуляції рухової діяльності.
Кiлькiсть переглядiв: 648